Lullaby
In het warme voorportaal van een Duitse bank slapen enkele daklozen. Wie wil pinnen, zal om ze heen moeten stappen, of een andere plek moeten vinden. De kredietcrisis in één beeld gevangen. Deze film maakt onderdeel uit van Why Poverty?, een revolutionair crossmediaal evenement in november 2012 dat mensen wilde aanmoedigen die vraag te stellen. Het evenement, dat wereldwijd werd ondersteund door zeventig omroepen, had tot doel het nationale en internationale debat over armoede in de 21ste eeuw een impuls te geven.