Girl on a Mission
Miruna woont met haar ouders en twaalf broers en zusjes in een veel te klein huis waar het 's zomers snikheet wordt. Als oudste dochter helpt ze thuis mee het drukke en chaotische gezin te runnen. Later wil ze bij de politie, maar volgens de juf moet ze wel betere cijfers halen als ze naar de Politieacademie wil. Met twinkelende ogen gaat Miruna aan de slag.