Coal Boy
In het noordoosten van India, vlakbij de stad Jaintia, werkt een kleine jongen in de kolenmijnen. Het is hard en gevaarlijk werk, maar hij heeft een droom: dit is slechts de eerste van vele stappen op zijn weg naar Londen. Deze film maakt onderdeel uit van Why Poverty?, een revolutionair crossmediaal evenement dat in november 2012 plaatsvindt en mensen aan wil moedigen die vraag te stellen. Het evenement, dat wereldwijd wordt ondersteund door zeventig omroepen, heeft tot doel nationaal en internationaal het debat over armoede in de 21e eeuw een nieuwe impuls te geven.