Relative Strangers
Prachtig gemonteerde collage van home movies en foto's verbeeldt het relaas van Simon, een man die er in de loop van zijn leven achterkomt dat hij niet is wie hij dacht dat hij was. Subtiel trekt de film pijnlijke parallellen tussen het onvermogen van drie generaties ouders.