Johannesburg, 2nd Greatest City After Paris
William Kentridge's eerste geanimeerde video. Uitgangspunt voor zijn verhalen is de hedendaagse politiek in geboorteland Zuid-Afrika, beschreven via persoonlijke herinneringen en emoties.