Momotaro, Sea Eagles
Propagandafilm over de aanval op Pearl Harbour door Momotaro, een populair personage uit Japanse verhalen en zijn dierenvriendjes. Ook met bekende figuren uit Amerikaanse animatiefilms. De film is bedoeld om de gevechtslust op te wekken, maar verwijst ook naar een verlangen naar vrede.