Marseille, to the Moon and Back
Heel even nemen de hoofdpersonen van deze coming of age-film de rol van de maker over als de een vanachter de camera de ander interviewt en vice versa. Zo wordt bijna meteen duidelijk wie ze zijn en wat er aan de hand is: Rania begint na de vakantie op de middelbare school, Samara blijft achter op de lagere school. Ze draaien net zo lang rondjes in de speeltuin tot ze duizelig zijn en zwerven doelloos rond in de omgeving van Marseille. Samen fantaseren ze over de toekomst, en over manieren om bij elkaar te blijven. Misschien moeten ze maar met z'n tweetjes op de maan gaan wonen.