Dinners
De VR-ervaring geeft je zelf een plek aan deze tafels, en zo schuiven we aan in de intimiteit van het familieleven. Gesprekken draaien om dagelijkse routines, problemen met geld en afwezige ouders, wensen en plannen voor feesten die eraan komen, of een dagelijks gebed.
Dinners vestigt de aandacht op iets waar we al te makkelijk aan voorbij gaan: hoeveel werk het is een gezin te voeden. Het benadrukt het belang van de intieme uitwisselingen die we allemaal hebben rond onze maaltijden, het dagelijks brood dat we zo makkelijk als vanzelfsprekend beschouwen.