Dziecinstwo
Een journalistieke film over de levens van minderjarige moeders. Er wordt een beeld geschetst van hun situatie in de Poolse maatschappij en van de morele en overige problemen die ze als vroegtijdige volwassenen tegenkomen. De abortuswetgeving in Polen is nog steeds in behandeling. Minderjarige moeders worden begeleid door nonnen. Eén van de geïnterviewde meisjes is 13 jaar oud, werd verkracht en heeft nu een baby.