The Creator of Universes
De zestienjarige Juan maakt films die hij zelf thuis opneemt, regisseert en monteert. Hij steekt veel tijd in de rauwe, met schuttingtaal doorspekte misdaadverhalen die hij bedenkt. Zijn oma, een klein, fragiel vrouwtje van 96 jaar oud, is zijn partner in crime en zijn belangrijkste tegenspeler. Ze denkt mee over de dialogen en speelt met verve een gevaarlijke crimineel, ook al moet ze er een fuchsiaroze pruik voor op haar hoofd zetten. Juans oudere zus Mercedes filmde de unieke manier waarop kleinzoon en grootmoeder zich tot elkaar verhouden en de rol die ze in elkaars leven spelen: hij vormt de welkome afleiding in het leven van een hoogbejaarde vrouw en zij neemt de fantasieën van haar met Asperger gediagnosticeerde kleinzoon uiterst serieus. Voor Juan zijn de films een toevluchtsoord en een manier om zich te uiten, maar hoelang kan zijn met haar gezondheid kwakkelende oma dit nog blijven doen voor haar kwetsbare kleinzoon?