Rehearsals
De Zweedse toneelschrijver Lars Norén vond drie gevangenen voor de hoofdrollen in zijn toneelstuk 7:3. Het stuk is een weerslag van hun leven. De documentairemakers waren getuige van de discussies die tijdens de repetities werden gevoerd. Het echte leven en de toneelversie lopen daarbij door elkaar. Het experiment loopt echter uit de hand. Om te beginnen blijken twee van de gevangen neo-nazi’s te zijn, maar dit kan Norén nog verweven in zijn stuk. Maar een dag na de laatste voorstelling ontsnapt een van de gevangenen uit het toneelstuk en pleegt een bankoverval waarbij twee politiemannen worden neergeschoten. Documentairemaker Leszczylowski (editor van de films van Lukas Moodysson) stopte met de montage uit piëteit met de slachtoffers, en pikte de draad weer op nadat de daders waren veroordeeld.