Spare Time
Silvia en Larisa zijn twee jonge Roemeense vrouwen die samen wonen en werken in een Zwitsers bordeel. Larisa is 'verkocht' als prostituee; Silvia, die een paar jaar ouder is, wilde eigenlijk in Spanje gaan studeren maar blijft hier toch hangen. De camera volgt hen gedurende de uren dat ze niet werken en een beetje kletsen en kibbelen, roken, eten, muziek luisteren en zich weer aankleden en opmaken om te gaan werken. Hun leefruimte is beperkt, ze slapen zelfs in het bed waar ze ook werken. Ze maken ruzie en doen stoer, en Silvia is af en toe behoorlijk gemeen tegen Larisa, maar het wordt duidelijk dat hun vriendschap ondanks alles heel hecht is. Desgevraagd zeggen ze zich niet druk te maken over het gefilmd worden en het imago van hun vakgebied in de buitenwereld. "Ik heb niets te verbergen, toch?", zegt Silvia. Toch is onder alle laconieke stoerheid af en toe ook een glimp te zien van de hoopvolle jonge vrouwen met diep van binnen dromen en verlangens, waar ze de afgelopen tijd langzamerhand afscheid van hebben genomen.