The Questioning
Op 24 juli 2012 opent Rikun Zhu de deur van zijn hotelkamer. Politie, zeker acht man sterk. Toen hij eerder die dag de stad in reed, merkte hij al dat hij gevolgd werd door agenten in burger. Zhu is een mensenrechtenactivist en wist dat hij in de provincie Jiangxi vijandig ontvangen zou worden. Andere activisten zijn daar in elkaar geslagen, zonder opgaaf van reden gearresteerd of zelfs gemarteld. Dus als er om 12 uur 's avonds aangeklopt wordt zet hij voordat hij de deur opent een camera aan op zijn nachtkastje. Hij doet de deur open en onder het mom van 'kamerinspectie' dringt een horde agenten zijn kamer binnen. Zhu steekt een sigaret op. Een vadsige agent loopt naar binnen met zijn badge opengevouwen. Hij wil legitimatie zien, maar dat blijkt ingewikkelder dan het lijkt.