The Unforgiving
In de twee delen van THE UNFORGIVING zien we de zoektocht van moeder Desa en vader Ilija (Serven) naar hun verdwenen zoon Mujo. Een moslim-krijgsgevangene zou weten waar de mishandelde en vermoorde jongen begraven ligt. De zoektocht wordt afgewisseld met beelden van de belegering van Srebenica door Servische milities. Daarnaast zijn er getuigenissen van moslim- en Kroatische overlevenden van een verhoorcentrum in Omarska. Zij vertellen over de meest gruwelijke behandelingen van gevangenen. De combinatie van zowel Servische slachtoffers als agressors geeft de gecompliceerde situatie van deze oorlog weer, waarbij goed en slecht niet beperkt blijven tot een van de partijen.