Dream Girls
"Wij zullen nooit zulke mannen ontmoeten, maar het helpt je even om de pijn van het leven te vergeten." Twee fans van de Takarazuka Revue leggen uit waarom zij idolaat zijn van een illusionaire, erotische fantasiewereld. De Takarazuka Revue is al 27 jaar een zeer succesvol Japans theaterproject, waarin de liefde in zijn meest romantische, onschuldige en hartstochtelijke vorm wordt getoond. Opmerkelijk is dat ook de mannenrollen worden gespeeld door vrouwen. Het succes van de revue verklaren sociologen uit het gebrek aan romantiek in de Japanse samenleving, waarin de economische moraal allesoverheersend is. Dream Girls gaat in op het harde leven achter de schermen van de revue die slechts enkele vrouwen per jaar aanneemt. Hen wacht een strak gedisciplineerde opleiding waarin zij onder andere zwaar worden vernederd, omdat dat volgens de eigenaren (inderdaad: mannen) goed is voor hun karakterontwikkeling.