The Red Card
Shahla Jahed is een Iraanse vrouw, die in 2002 werd beschuldigd van de moord op de echtgenote van haar beroemde minnaar, de voetballer Nasser Mohammed Khani. Het verhaal van deze buitenechtelijke affaire en vooral het nieuws over de moord en de daaropvolgende rechtszaak is een enorm in Iran. In de film zijn flitsen te zien uit de vele artikelen en televisieshows, en beelden van waarin Nasser door zijn vriendin wordt gefilmd. Ook wordt Nasser gevolgd tijdens een emotioneel bezoek aan het huis waar zijn vrouw werd vermoord. Maar het belangrijkste element in de film zijn de beelden van de rechtszaak.