In Order of Disappearance
In Order of Disappearance werd al vanaf 2018 ontwikkeld door schrijver en theatermaker Bart van de Woestijne, maar krijgt in 2020, het jaar van de lockdown, een nieuwe urgentie. Omdat velen van ons voor hun werk en sociale contacten achter een scherm zaten, constant geconfronteerd met hun eigen, in de webcam vervormd spiegelbeeld. En omdat isolatie, in meerdere betekenissen van het woord, dichterbij kwam dan ooit. Wie zijn we als er niemand naar ons kijkt – als we alleen nog ons spiegelbeeld hebben?