Dit jaar keert IDFA DocLab's do {not} play terug als onderdeel van de DocLab: Online Exhibition. In deze online ontmoetingsplek beleef je gedurende het festival een speciale showcase van sociale en interactieve experimenten gemaakt door kunstenaars uit het DocLab programma.