Un été au Grand Hôtel
Het chique hotel Normandy in de Franse badplaats Deauville wordt elk jaar overspoeld door Amerikaanse filmsterren tijdens het American Film Festival. Het is het hoogtepunt van het jaar voor de hotelmedewerkers. Liam Neeson en Antonio Banderas krijgen de beste kamers, de televisiecamera’s krioelen om het hotel heen, maar hoe gaat het er achter de schermen aan toe? De kamermeisjes blijken op hun laatste krachten te werken, de receptionist krijgt alleen maar klagende oude vrouwen aan zijn balie, en de kelners raken in de stress omdat er te weinig stoelen in voorraad zijn. De rest van de gasten houdt zich ondertussen ook niet gedeisd. Een prins wil een Perzisch tapijtje op zijn vloer, een rijke dame klaagt over de herrie die de bovenburen maken. Enkel de manager lijkt zich in zijn element te voelen: hij wordt geïnterviewd door een schaapachtig meisje van de televisie, en mag vervolgens Liam en Antonio begeleiden naar hun kamers.