Who's Gonna Love Me Now?
Saar Maoz groeide op in een kibboets in Israël. Toen zijn familieleden zijn seksuele voorkeur voor mannen ontdekten, keerden zij hem de rug toe en vertrok Saar naar Londen. Daar vond hij werk, een partner en een leven in vrijheid. Totdat hij ontdekt dat hij seropositief is en zijn wereld instort. Na bijna twintig jaar in het buitenland te hebben gewoond, vindt hij, gesteund door zijn vrienden uit het London Gay Men’s Chorus, de moed om zijn familie weer onder ogen te komen. Saar worstelt met de vooroordelen die zijn familie over hem koestert, maar wil tegelijkertijd in harmonie komen met zijn verleden en terugkeren naar zijn moederland. In een gevoelige en op de huid gefilmde documentaire zien we hoe een gebroken man probeert om oude wonden te helen en vooroordelen en angsten te overwinnen. Met de ontroerende soundtrack van het London Gay Men’s Chorus op de achtergrond gaat Saar met een ontwapende eerlijkheid de confrontatie met zijn familie aan.