States of Mind
Een verpleegster en drie psychiatrische patiënten spelen om beurten de hoofdrol in vier verhalen die spelen in de vier seizoenen. Hun leven in de kamers en gangen van de inrichting is tegelijkertijd recht voor zijn raap, tragisch en poëtisch. Terwijl de zomer, herfst, winter en lente verstrijken, zien we de verhalen van vier individuen die periodes meemaken van crisis, wachten, normalisatie en aanpassing. We zien elk personage in de context van de mensen om hem of haar heen: medepatiënten, maatschappelijk werkers, verplegers en artsen. transformeert de bekende formule van films over sociale marginalisatie in een subtiele, ironische vertelling waarin de hoofdpersonen eerder circusartiesten lijken dan psychiatrische patiënten.