Doll Parts
De uit Londen afkomstige kunstenaar en fotograaf Muzi Quawson onderzoekt in haar werk de constructie van identiteit binnen Amerikaanse subculturen, door de levens van mensen aan de rafelranden van de mainstream onder de loep te leggen. In haar filmische, narratieve kortfilm richt ze haar camera op het dagelijks leven van twee jonge muzikanten. Met Los Angeles als cinematografisch decor is de film deels een hommage aan de restanten Americana die nog altijd in de uithoeken van de hedendaagse Amerikaanse cultuur te vinden zijn. China Morbosa, de hoofdpersoon van de film, personificeert het voortbestaan van de helden van de punkbeweging uit de late jaren zeventig, terwijl haar vrijzinnigheid evengoed doet denken aan de hippie-generatie.