Look Inside
In je eentje stap je iemands huis in. Een echt huis, van iemand die je niet kent. Je enige gids is een stem op een koptelefoon, die je uitnodigt om rond te kijken. Hoe ver ga je? Snuffel je rond in de koelkast? Ga je naar het toilet? Bekijk je de post? Ga je even op bed liggen? De hyperrealistische audiowandeling Look Inside is deel twee in een reeks werken met als gezamenlijke titel Common Good. Daarin onderzoekt theatraal verbinder Nadja van der Weide telkens hoe we onszelf kunnen openstellen voor werkelijk contact met anderen.