George Lucas in Love
De jonge George Lucas heeft last van writer’s block. Als hij zijn script niet binnen drie dagen heeft voltooid, mag hij niet afstuderen aan de USC Film School. Wat hij zich niet realiseert, is dat zijn verhaal om hem heen leeft. Zijn met ‘the force’ geobsedeerde kamergenoot, zijn boze buurman met Dart Vader-achtige astma en zijn professor met een neiging tot omgekeerd praten, zijn allemaal niet in staat om zijn script op te peppen. Dan komt hij een mooie vrouw tegen en verandert alles.