Boom
BOOM is een anti-oorlogs documentairevideoclip die Michael Moore regisseerde voor de populaire Amerikaanse band System of a Down. Moore maakte wereldwijd opnames van demonstraties tegen de oorlog in Irak afgewisseld met korte statements van demonstranten. BOOM zal regelmatig te zien zijn tijdens IDFA als voorfilm voor de voorstellingen in het USA Today programma.