My Dear Olive Tree
Militante ode aan de Palestijnse strijd toont de explosieve sfeer die ontstaat als het Israëlische leger een eeuwenoude olijfboomgaard platwalst, die al generaties lang de enige inkomstenbron vormt voor twintig Palestijnse gezinnen.