Por primera vez
Twee chauffeurs/operateurs van de Cine-móvil (de mobiele bioscoop op Cuba) worden geïnterviewd. Daarin komt naar voren dat er in het meest afgelegen deel van de provincie Oriente een dorp ligt waar mensen wonen die nog nooit een film gezien hebben. De Cine-móvil gaat vervolgens naar dat dorp en vraagt de kinderen en volwassenen wat ze zich voorstellen van een film voordat ze de bioscoop bezoeken wordt. De antwoorden zijn verbazingwekkend. Weer later, tijdens de vertoning, worden de reacties van de mensen vastgelegd. De film die ze zien is MODERN TIMES van Charles Chaplin. Hij is speciaal voor hen op het programma gezet.