Hello Grandma
Op 20 maart 2020 ging ook Polen in lockdown vanwege corona. Filmmaker Kamila Chojnacka, haar man en zoontje van anderhalf moeten het samen zien te rooien binnen de vier muren van hun kleine huisje.
Deze persoonlijke, in quarantaine opgenomen documentaire is een goudeerlijk, intiem portret van een gezin dat samen vooruit moet in tijden van soms absurdistische afzondering en merkwaardige stilstand.