Rudens Sniegas
Het vallen van de eerste herfstsneeuw valt samen met de laatste momenten uit het leven van een man: RUDENS SNIEGAS is een poëtische, impressionistische studie die de sfeer van de herfst oproept; herfst in de natuur en in een mensenleven. Zoals de invallende winter - een organisch deel van de natuurlijke kringloop -, zo is de dood van de man: een verstild en verheven einde.