Climats
De korte film van de Franse kunstenaar Rebecca Digne draait om een mysterieus steenachtig object dat op een voetstuk wordt gepresenteerd in een filmisch decor. Terwijl Digne in eerdere films via menselijke gebaren het persoonlijke en autobiografische tot onderwerp koos, is haar eerste film waarin ze de werktuigen van de fantasie zelf vastlegt en onthult.