Missing in the Land of Gods
Van een afstand lijken de Australische Jock en Dianne Chambers een gewoon stel, dat een toeristische rondreis maakt door India. Maar hun motieven zijn anders: ze zijn op zoek naar hun zoon Ryan, die in 2005 verdween na een verblijf in een ashram. Hij verdween zonder paspoort, geld of telefoon en liet alleen een briefje achter: "Als ik verdwenen ben, ben ik niet dood. Ik moet geesten verruimen, te beginnen met de mijne." Hoewel de ouders alles hebben geprobeerd, blijken er tijdens de reis toch nieuwe deuren te openen die misschien leiden naar een spoor van hun jongste zoon. Astrologen, helderzienden, ceremonies: alles grijpt het stel aan. Zelfs een telefoontje waarbij wordt aangeboden om contact te maken met de wordt niet direct afgekapt. Zij: "Je wilt geen enkele mogelijkheid onbenut laten." Met bewonderenswaardig geduld baant het stel zich een weg door hectisch India, reizend van het ene aanknopingspunt naar het andere. Hun veerkracht blijft overeind, ook als de zoveelste hoopgevende weg dood lijkt te lopen. Langzaamaan vervaagt hun nuchtere, westerse kijk op het leven en nemen de normen en waarden van de spirituele wereld het over. Een ontroerende road movie over hoop, geloof en veerkracht.