She Got Game: Behind the Scenes of the Women's Tennis Tour
Als tennisster Jennifer Capriati bij haar comeback op een persconferentie voor eens en voor altijd met haar drugsverleden wil afrekenen, maar bij een vraag van een journalist over dat verleden toch huilend de zaal verlaat, is dat een tekenend moment in het verhaal over het profcircuit van het vrouwentennis. Een verhaal over roem, dromen en mentale druk – van ouders, coaches, commercie en publiek. Een wreed sprookje vol blessures, ambities en afgunst. Zo heeft niemand een goed woord over voor de Russische Anna Kournikova, die na jaren nog altijd zonder toernooizege blijft, maar een absolute publiekslieveling is. De Canadese proftennisster Sonya Jeyaseelan, wier verhaal de rode draad in deze documentaire is, ging na een aantal zware operaties in de wereldranglijst van nummer 49 naar nummer 333. Maar ook zij kan de aantrekkingskracht van het centre court niet weerstaan.