Hanoi, martes 13
De film toont een dag uit het leven in Vietnam. Er wordt een parallel getrokken tussen het leven van de toenmalige Amerikaanse president Johnson en dat van de Vietnamese bevolking. De gewoontes en gevoelens van de Vietnamese burgers worden afgezet tegen de bombardementen en gewonden. De muziek speelt een belangrijke, sturende rol in de documentaire, waarbij de Verenigde Staten als sadistische onderdrukker wordt afgebeeld.