Cecilia
Documentairemaker Johar Pankaj uit Delhi heeft een hechte band met zijn 54-jarige huishoudster Cecilia. In de loop der jaren is ze een onderdeel van de familie geworden, ze gaat zelfs mee op vakantie. Groot is de schok als Cecilia's 14-jarige dochter onder mysterieuze omstandigheden in Delhi blijkt te zijn overleden. Zelfmoord, zo luidt het oordeel van de politie, maar niemand die Cecilia kan vertellen wat het meisje, dat als huishoudelijke hulp bij een welgestelde familie inwoonde, daartoe heeft aangezet. Evenmin krijgt zij een antwoord op de vraag waarom haar minderjarige dochter niet gewoon thuis was in haar geboortedorp, gelegen in een arme regio in het noordoosten van India. Pankaj en zijn vrouw volgen Cecilia en staan haar bij tijdens de zoektocht naar antwoorden en gerechtigheid. Maar in de wirwar van familietwisten, criminele bendes, corrupte politieagenten en een verrot rechtssysteem blijkt dat haast ondoenlijk te zijn. De ogenschijnlijk verantwoordelijke mensenhandelaar wordt beschermd door zowel de officiële instanties als Cecilia's bloedeigen familie. Voortdurende bedreigingen en beloftes van grote sommen zwijggeld maken het er niet gemakkelijker op om voet bij stuk te houden, zowel voor Cecilia als voor de filmmaker.