Mientras el río pasa
MIENTRAS EL RÍO PASA is een ode aan de inzet en de wil van een jonge docent en zijn leerlingen. Ze leven in een afgezonderd gebied in de bergen van Baracoa, een economisch en sociaal onderontwikkeld deel van Cuba. Het eenvoudige schooltje en de onderwijzer zijn de hoop voor de toekomst.