Wol
Een prachtig portret van een oude boer die volgens traditionele principes leeft en werkt. Hij kan geen begrip opbrengen voor de beslissing van een comité, dat hem verbiedt wordt om nog langer het land te bewerken en hem met pensioen stuurt. Hij kan niet zonder zijn os.