Sexy Baby
Drie Amerikaanse vrouwen in verschillende steden geven een zorgwekkend beeld van een met seks doorspekte maatschappij. De twaalfjarige Winnifred is een bijdehante New Yorkse puber die met haar toneelgroep kritische stukken over de verseksualiseerde media ten tonele brengt, maar zelf de verleiding niet kan weerstaan om sexy foto's van zichzelf op Facebook te zetten. Terwijl haar ouders het evenwicht zoeken tussen het beschermen en loslaten van hun dochter, kopieert Winnifreds kleine zusje vulgaire dansjes van Lady Gaga-clips. Laura van 22 wil een schaamlipcorrectie, zodat ze beter voldoet aan haar idee van perfectie en zich comfortabel voelt in de slaapkamer. Een beter moment is er niet, stelt haar chirurg, want ze heeft nu geen vriendje. Haar moeder staat haar bij in iedere stap van haar plastische onderneming. Voormalig pornoster Nichole is 32 jaar oud en heeft de manier waarop mensen seks hebben de laatste jaren zien veranderen. Ze geeft les in paaldansen en merkt dat veel jonge vrouwen willen zijn zoals haar alter ego Nakita Kash. Maar zij streeft zelf juist naar een normaal gezinsleven. Nichole probeert zwanger te worden en ziet net als Winnifreds ouders bezorgd de jeugdcultuur aan die wordt gekenmerkt door uitdagende muziekvideo's, sexy Google-zoekopdrachten en netpanties.