Schneeweissrosenrot
Jutta en Gisela Schmidt zijn een tweeling uit Kassel, Tegen het eind van de jaren zestig begonnen ze op hun manier de wereld te veroveren. Ze werden actief in de ondergrondse communistische partij KPD, maar al snel stopten ze hun experimenten in Duitsland, verlieten hun echtgenoten en vertrokken naar Rome, waar ze de schatrijke miljonairszoon Paul Getty III ontmoetten. Met z'n drieën ontwikkelen ze een plan om zo snel mogelijk aan geld te komen om in hun behoefte aan drugs te voorzien. Hoeveel zou opa Getty overhebben voor zijn ontvoerde kleinzoon? Het loopt nogal vreemd af, waarbij de jonge Getty een oor kwijtraakt. Tien jaar later lijkt er een eind aan het feest te komen. Getty, inmiddels getrouwd met Gisela, krijgt een beroerte, het gevolg van een overdosis drugs. Blind, doof en verlamd ontwaakt hij uit zijn coma. Foto's van hem, hoe angstaanjagend misschien ook, wekken de indruk dat hij eindelijk vrede gevonden heeft en dat hij zijn tong uitsteekt tegen de Getty-geldadel. Jutta is teruggekeerd naar de voormalige oprichter van een commune in Berlijn, Rainer Langhans. Samen met journaliste Christa Ritter blikt deze Langhans nu terug op het wonderbaarlijke bestaan van de tweelingzusters.