Mieszkanie w bloku
Een documentaire over de inwoners van een typische stadswijk in Polen - 'Tatary' in Lublin. De wijk, die in de jarne zestig werd gebouwd, wordt bewoond door families die veelal uit drie generaties bestaan. De film laat zien hoe groot de invloed is van de moeilijke levensomstandigheden op de ervaringen, gevoelens en onderlinge verhoudingen van de mensen.