A Sense of Life
Poëtische documentaire over menselijke verlangens. In een wereld van vervreemding heeft de mens het contact verloren met zijn wortels. Daarom zoekt het individu naar sensatie in extreme situaties teneinde zich levend te voelen. Op zoek naar de zin van het leven - zin in een dubbele betekenis: betekenis en gevoel. "Ik voel, dus ik ben" in plaats van "Ik denk, dus ik ben".