Lydebilleder
In deze experimentele, Deense video-documentaire onderzoekt de maakster op persoonlijke wijze personen en fenomenen, waarbij ze beeld en geluid tegen elkaar afzet. We maken kennis met Michael, een dove jongen, en met Bo Holten, de gedreven dirigent van het Ars Nova Koor. Erik Borup lijdt aan een bijzondere ziekte, tinnitus, wat een chronische geluid in zijn oor veroorzaakt. Als laatste zijn er de Franse geluidstherapeut dr. A. Tomatis en de theatergroep Rio Rose. Aan de hand van de beelden tracht de maakster gedachten over het fenomeen geluid te visualiseren. De titel, BEELDEN VAN GELUID, geeft dit streven uitstekend weer.