National Park
In het Servische natuurreservaat Djerdap ligt Petrovo Selo, het geboortedorp van de moeder van regisseur Dragan Nikolic. Het dorp is zo goed als verlaten en enkel wat overwoekerde ruïnes herinneren nog aan de levendigheid van vroeger. Maar niet alleen de overblijfselen van het oude dorpsleven zijn hier te vinden. Verborgen onder weelderige begroeiing in Petrovo Selo liggen de sporen van een massagraf vol Albanezen. Samen met zijn moeder reist hij terug naar Petrovo Selo en gaat hij op zoek naar het verhaal achter het massagraf. De donkere geschiedenis van een recente oorlog ontmoet zo de vrolijke jeugdherinneringen van een onstuimige vrouw.