A Night of Knowing Nothing
Deze in Cannes met de L'Oeil d'Or bekroonde experimentele film begint met een gevonden doos krantenknipsels en brieven van een filmstudent aan haar verboden liefde. Terwijl ze zij aan zij stonden in protesten tegen de steeds rechtser wordende koers van de universiteit, kwam hij niet in opstand toen zijn ouders hem verboden haar nog te zien. Haar pijn, dromen, ervaringen en observaties over het ingrijpend veranderende politieke klimaat zijn exemplarisch voor die van veel studenten in hedendaags India.