Sanpeet (veleno)
Sanpeet Petnonnoi is een klein, mooi, gaaf en tanig jongetje van zeven jaar oud. Zoals niet ongewoon is in de arme streek in het noordoosten van Thailand - de zogenaamde Gouden Driehoek - waar hij opgroeit, levert hij zijn bijdrage aan de huishoudpot. Sanpeet verdient zijn inkomen, en met hem vele andere jongens van zijn leeftijd, door te kickboksen. De wedstrijden in geïmproviseerde boksringen worden oogluikend toegestaan door de Thaise overheid. Het boksen werd aangemoedigd om de jeugd te harden tegen de verleiding van opium en heroïne, drugs die in het gebied in enorme hoeveelheden worden geproduceerd en geconsumeerd. Maar om het boksen hangt de geur van een andere verslaving: gokken. Hoe lichter het gewicht van de bokser, des te hoger de inzet; het maakt Sanpeet, met zijn zestien kilo, een interessante opponent.