Bente's Voice
Bente is elf en kan zingen als de beste. Ze wil dolgraag zangeres worden. Maar haar moeder vindt Bente nog te jong voor het grote werk. Toch mag ze, na lang zeuren, meedoen aan audities voor het televisieprogramma The Voice Kids, waar de beroemde juryleden direct inzien dat deze basisschoolleerling een ruwe diamant is. Ook op school wordt alles anders: Bente is opeens populair! Eigenlijk voelde ze zich er nooit zo prettig, want: "Andere kinderen hebben veel vrienden." Maar hoe vaker ze op televisie komt, hoe geliefder Bente wordt op het schoolplein. In een periode die voor elke elfjarige spannend is - het afscheid van de kindertijd komt naderbij - moet de soms onzekere Bente opeens volwassen keuzes maken. Stapels contracten ondertekenen bijvoorbeeld, en foutloos Engelstalige liedjes zingen. Tijdens onderonsjes met de camera, 's avonds in bed, met een hoofdrol voor haar teddybeer, blijkt ze ook nog heel erg een kind. Waar Bente eerst steevast zingend door het leven ging, voelt ze opeens weerstand tegen het oefenen. Het haar toebedeelde liedje is "zó niet Bente" en de druk van de showbizz blijkt best ingewikkeld. En zouden haar klasgenootjes haar nog steeds leuk vinden als ze ooit niet meer beroemd is? De twijfels slaan toe.