Een persoonlijke, openhartige en ontroerende korte film van een moeder die haar zoon Rehaan (11) en dochter Mitra (8) wil vertellen over een ongemakkelijk onderwerp: ongewenste intimiteiten. Dat doet ze tijdens een kampeertrip, waar de drie fysiek dicht bij elkaar zijn, eerst in de auto en dan in een knusse tent.
Moeder en filmmaker Poorva Bhat ontziet zichzelf niet – ze geeft de kinderen alle ruimte om op een natuurlijke, afwerende manier te reageren en haar te bevragen. Dat gebeurt met humor en zelfreflectie, en leidt tot overpeinzingen over haar rol als ouder en de dynamiek tussen haar en de kinderen, en de kinderen onderling. Zo wordt ze er door haar dochter van beschuldigd dat ze Rehaan voortrekt.
Het proces van filmmaken speelt ook een rol in de conversatie, maar doorbreekt de intimiteit van het gezin niet. Ook niet als de jonge Mitra weer eens vergeet dat ze net moet doen alsof de camera en de mens erachter er niet zijn.