Ancestors
Wat voor wereld laten we na aan toekomstige generaties? Nadenken over de toekomst voelt al snel abstract en afstandelijk. Totdat je mee hebt gedaan aan Ancestors.
Deelnemers aan Ancestors wordt vriendelijk verzocht een volledig opgeladen smartphone mee te nemen. Dit hoort bij de ervaring. Als onderdeel van de voorstelling wordt deelnemers bovendien gevraagd een selfie te maken en te delen.