Hey Dad
“Hee pap. Er is iets wat ik je wil vertellen.” In deze korte, contemplatieve Taiwanese animatie zoekt een jonge man naar de moed en de woorden om het geheim te onthullen dat tussen hem en zijn vader in staat. Zijn gedachten manifesteren zich in de natuurlijke omgeving in de vorm van reusachtige gebeeldhouwde mannelijke naakten. De zee waarop hij uitkijkt wanneer hij naast zijn vader gaat zitten, weerspiegelt de staat van zijn gemoed.