Passage
Regisseurs Campolina en Marins lopen in de voetsporen van Libério José da Silva, een man die in 1996 Pernambuco verliet om een eindeloze, doelloze wandeling te maken over de Braziliaanse snelwegen tussen Belo Horizonte en Recife. Dit mijmerende, audiovisuele dagboek bestaat uit de levensvragen en herinneringen van Libério, die veranderen onder invloed van de tijd, het landschap en het maken van de film. Het einde van de weg komt nooit in zicht. Hij loopt maar door en door, op zoek naar tijdloosheid en eindeloosheid. Als hij een mooie vrouw ontmoet, raakt hij in tweestrijd: kiest hij voor haar of voor de snelweg? Een dromerig, grofkorrelig gefilmd portret van een man die op zoek is naar alles en niets, en balanceert tussen rust en rusteloosheid. Clarissa Campolina en Marins richtten in 2002 de onafhankelijke Braziliaanse filmgroep Teia op, waarvoor ze talloze films maakten, die vaak een andere blik werpen op de voor Campolina zo vertrouwde stad Belo Horizonte.