Privé-opnamen van de familie Ivens
George, Hans en Thea in de zandbak bij het huis van de familie Ivens in de Van Berchenstraat in Nijmegen. Vader Kees biedt Thea een vrucht aan, die ze deelt met haar broers. De vier kinderen poseren na het graafwerk in de zandbak. Vader Ivens loopt door de tuin van het huis bij het Jonkerbosch met de kleine Coba. Het camerawerk is waarschijnlijk van Piet Rutten, of een ander personeelslid van de CAPI fotozaak van de familie.